Laia Marull i Sergi López protagonitzen ‘La terra negra’, un drama rural sobre els nous començaments. ACN
ACN/ Pere Francesch |
Vilanova i la Geltrú
17-03-2025 20:05
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Laia Marull i Sergi López són els protagonistes del drama rural ‘La terra negra’, dirigit per Alberto Morais, que s’ha presentat aquest dilluns al Festival de Cinema de Màlaga. ‘La terra negra’, rodada en valencià, explora els nous començaments i la redempció a través de la història de dues persones expulsades del sistema. El director de ‘La terra negra’, Alberto Morais, ha apuntat, en roda de premsa, que la pel·lícula tracta sobre dues persones que se senten fracassats i es donen suport mútuament. “No és una història d’amor, sinó de companyonia”.
López ha remarcat que Morais té “un univers cinematogràfic i un punt de vista”. L’actor ha destacat que “la cosa és fer-li confiança i entrar” en el seu món al principi “sense saber on estàs trepitjant, però a poc a poc vas entrant en una energia mística”. L’actor ha apuntat que el bonic de la seva professió és trobar-se amb coses que no t’esperes i el guió de ‘La terra negra’ no te l’esperes.
Per la seva part, Laia Marull ha explicat que és el tercer film que fa amb el director i ha assegurat que les seves pel·lícules tenen una veracitat interna.
Completen el repartiment Andrés Gertrúdix, Abdelatif Hwidar, Rosana Pastor, Álvaro Báguena, María Albiñana, Toni Misó i Bruno Tamarit.
‘La terra negra’ que forma part de la secció oficial a competició del Festival de Cinema de Màlaga està produïda per Olivo Films, Elamedia, Dexiderius Producciones i Garra Producciones.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!