Editorial Plataforma
Català
18,00 euros
El llibre és ple de petits exemples i casos pràctics, viscuts pel mateix Bassat, i que demostren que tothom -fins i tot a nivell de microempresa- pot actuar amb intel·ligència comercial.
Ressenya de www.llibresdempresa.cat
Picasso i Van Gogh estan avui en els millors museus del món. No obstant això, en tota la seva vida Van Gogh només va aconseguir vendre un quadre. Picasso, en canvi, va vendre tota la seva producció, que va ser molta, es va fer immensament ric i ningú va gosar mai dir que la seva pintura fora comercial. El que era comercial era la seva intel · ligència.
Aquest és un dels molts exemples que Luis Bassat utilitza en aquest llibre per explicar què és la intel · ligència comercial, per què és necessària, i com podem desenvolupar si no hem tingut la sort de néixer amb ella.
Per això compta a més amb els testimonis de grans exponents de la intel · ligència comercial en els nostres dies, com són Isak Andic (Mango), Emilio Botín (Santander), Peter Brabeck (Nestlé), Francisco Daurella (Cobega), Shelly Lazarus (Ogilvy), Ingvar Sviggum (Ford) i Kees van der Graaf (Unilever).
Al llarg de les seves pàgines, descubrirermos que la intel · ligència comercial no és un truc per vendre més. És una manera de fer que genera confiança, indispensable per a tot tipus d'empreses, tot tipus de professionals i tots aquells que necessitin convèncer algú d'alguna cosa. Que som tots.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara!