Informàtica i empresa

Màrqueting electrònic per al turisme cultural

Montserrat Peñaroya

El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació.

Portada del llibre Màrqueting electrònic per al turisme cultural

L´efectivitat de l´ús d´internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d´una empresa turística o institucional.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local