Editorial Paidós
Contextos
Castellà
544 pàgines
4900
Aquest llibre és fruit de la investigació periodística i de la observació del nostre entorn comercial. Intenta explicar la irritació que molts sectors de la societat tenen cap a les grans marques. L’autora desemmascara l’anomenada nova economia.
Sinopsis
Com Bill Gates va passar de treballar en un garatge a convertir-se en un magnat mundial? Per què el nom de Nike s’identifica amb treball clandestí i d’explotació? Quin significat té tot això en el context de la globalització? Quin futur ens espera?.Naomi Klein mitjançant un enfocament obert, lúcid i honest desemmascara moltes de les promeses que no han acomplert i ho fa amb anècdotes provocatives i divertides, per tal de descobrir-nos un moviment a escala mundial que ja s’està convertint en una vertadera força sociopolítica i a la que haurà de tenir-se en compte
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara!