A la costa barcelonina els hotels han fet un ple tècnic, amb ocupacions que han vorejat el 90%: és el cas de destinacions com Sitges, amb un 84% al juliol i un 88% a l'agost
L'estada mitjana durant l'any passat va ser de 5,6 nits al Garraf i de tres nits a l'Alt Penedès; els restaurants lideren la despesa a la destinació i l'oci és el motiu principal del viatge
L'afluència de turistes serà més baixa a les comarques del Penedès i Garraf, que admeten que és temporada baixa i ara els turistes prefereixen destinacions de neu o internacionals per fer una escapada més llarga
El Gremi d’Hostaleria de Sitges s’ha compromès i preveu contractar, segons els perfils, un mínim del 65% de les persones candidates presentades al Cara a Cara
Les entrevistes ràpides tindran lloc el 28 de març de 9 a 15 h al Miramar-Centre Cultural. Per poder participar-hi, cal fer una inscripció prèvia fins al 21 de març a la pàgina web municipal
La iniciativa programa des de febrer fins al maig un conjunt d’accions com jornades per a empreses i treballadors/res, càpsules formatives i entrevistes ràpides (Cara a Cara)
La Comissió de Corpus i el president del grup SEAT, Wayne Griffiths, han estat nomenats Amics Predilectes del Gremi d’Hostaleria de Sitges, promotor de la vetllada
La iniciativa, impulsada pel Casino Prado, el Gremi d’Hostaleria de Sitges i amb el suport de l’Ajuntament de Sitges, pretén fer visible el paper de la dona dins el sector de la cuina, la gastronomia i la restauració a Sitges
Coca-Cola ha escollit Sitges, donat que el litoral mediterrani és una zona particularment vulnerable al canvi climàtic i el Mediterrani s’escalfa un 20% més ràpid que la mitja mundial
S’iniciarà un període d’informació als establiments de les mesures que s’han d’adoptar amb l’objectiu de fer compatible l’activitat econòmica i el descans veïnal
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.