
Els trens
A què esperen la Generalitat de Catalunya, el govern de l’Estat i la Unió Europea? A que esperem les penedesenques i els penedesencs a exigir-ho?
- Ramon Arnabat |
- 24-03-2025
A què esperen la Generalitat de Catalunya, el govern de l’Estat i la Unió Europea? A que esperem les penedesenques i els penedesencs a exigir-ho?
Aquest municipi amb més de 41.000 empadronats. 300 esperant torn per poder exercir aquest tràmit i 3.400 sense empadronar, ni ganes, ha tornat a l’actualitat de la península ibèrica
La mobilitat per tren i autopistes per les comarques del Penedès està arribant a nivells tercermundistes, de manera que cada vegada hi ha més possibilitats de que els trajectes s’allarguin en el temps, no sàpigues quan arribaràs i tot plegat esdevingui un malson
Davant d’aquesta realitat no sembla que hi hagi cap més solució que construir nous Eixos Ferroviaris i millorar notablement els existents
Cal una acció mancomunada del territori, des d’institucions municipals i comarcals, fins a entitats que plantegi seriosament aquesta qüestió als responsables i que ho faci aviat, abans que sigui massa tard
Una mobilitat sostenible, la del tren, una mobilitat que ajudaria a deixar el cotxe a casa, millorar el trànsit als pobles, i potenciar el medi ambient
L’Ajuntament ha presentat al·legacions al projecte d’ADIF i demana estudiar alternatives a unes pantalles que considera una mesura inadequada
Els candidats seleccionats podran viatjar durant trenta dies entre el març del 2022 i el febrer del 2023
L'Ajuntament s'oposa a la proposta d'instal·lació de pantalles acústiques que preveu Adif per minimitzar el soroll dels trens
Davant les obres del corredor Mediterrani que suposaran una reducció del Servei a un tren per hora a través de la línia de Rodalies R4, que uneix la nostra ciutat amb el cinturó industrial de Barcelona, demanem a l’ajuntament de Vendrell que treballi per millorar les connexions
A partir de la setmana vinent el Corredor Mediterrani funcionarà en clau llarga distància i els Euromeds no hi passaran més. Es consuma així un episodi més de la crisi del ferrocarril a la regió de la Catalunya Sud
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local