-
PSC
-
PSC
- 29-11-2009 22:25
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Mila Arcarons, Diputada al Parlament i secretària d’organització de la Federació X del PSC, va fer una anàlisi de la situació política i del treball dut a terme pels socialistes, per exemple, a través de la Ponència d’Economia i Treball. Arcarons va recordar que el PSC és l’únic partit a l’Alt Penedès i el Garraf que ha dedicat els seus esforços a elaborar un document que ha de ser el full de ruta econòmic i que s’ha presentat a agents econòmics i socials.
Arcarons també va afirmar que “cal continuar posant de relleu la feina que cada dia fan els alcaldes i els regidors socialistes en les millores de l’espai públic i en els serveis a les persones. Continuar defensant que ara la dimensió local té mes sentit que mai i que s’acompanya del canvi de paradigma que aquest país va fer ara fa 5 anys. Un canvi en la manera d’entendre les relacions amb Espanya i les prioritats polítiques: el Catalanisme social”.
Rafael Roig, Primer Secretari dels socialistes a l’Alt Penedès i el Garraf, va recordar la necessitat de mobilitzar-se per a explicar l’acció política, fent servir tots els recursos possibles per tal d’aconseguir la proximitat amb la ciutadania. En aquest sentit, el PSC ha creat la figura dels responsables de secció al territori, que es van trobar per primera vegada a Vilanova i que permetran un contacte més proper amb la ciutadania arreu del territori.
Per la seva part, el Conseller Ernest Maragall, va recordar que “el PSC és el partit que millor coneix la societat catalana i sap què necessita la gent, els nostres pobles i els sectors econòmics”. Maragall creu que el gran projecte catalanista i progressista que representa el PSC ha d’ampliar la seva capacitat de representació.
Per Maragall, la construcció de Catalunya amb fets també ha de veure’s reflectida en somnis i projectes, “sentint-nos forts en la projecció del país, combatent la crisi i dibuixant el demà”. Per al Conseller Maragall, el PSC és qui pot impulsar el programa de reformes, que tot i la reducció d’ingressos, permet continuar treballant per a fer polítiques públiques al costat de la gent.
Maragall també va recordar que avui Catalunya gaudeix del nivell d’autogovern més alt, “per a prendre decisions per nosaltres mateixos” i va recordar l’impuls que s’ha fet en la relació del Govern de la Generalitat amb els municipis, establint una forma diferent de governar, fent acció política conjunta i amb responsabilitat institucional.
Durant l’acte, es va presentar el document de resum de les mesures econòmiques dels governs de la Generalitat i de l’Estat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!