C’s insta a Ensenyament a desenvolupar un protocol contra l’assetjament escolar per orientació sexual i identitat de gènere

Els regidors de C's Francis Álvarez i Carmen Reina al ple. Eix

Els regidors de C's Francis Álvarez i Carmen Reina al ple. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El diputat de Ciutadans (C’s), Joan García, ha instat a través d’una moció al Departament d’Ensenyament de la Generalitat a “desenvolupar un protocol específic en l’àmbit educatiu sobre l’assetjament escolar per orientació sexual o identitat de gènere”. García ha explicat que aquesta moció “es presentarà a tots els ajuntaments en els que Ciutadans té representació municipal”.

Per la seva banda, el portaveu del grup municiapl de C’s a l’ajuntament de Vilanova ha explicat que “el document, presentat al registre del Parlament, inclou una petició a la Generalitat per desenvolupar les lleis 14/2010 i 11/2014 aprovades a la cambra catalana” i ha destacat que “cal destinar al següent exercici pressupostari una partida amb recursos suficients per poder desenvolupar-les de manera efectiva”.

Així mateix C'S Vilanova  ha manifestat la seva voluntat de “presentar la proposta de protocol de Ciutadans al consell escolar municipal perquè sigui treballada, esmenar-la i enriquida i es tingui en compte a les comissions corresponents  per tal de poder implantar-lo a la nostre ciutat   i elevar-lo al Departament d’Ensenyament”.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local