Ajuntament d'Olèrdola. Josep Tort, alcalde d'Olèrdola
Redacció |
Olèrdola
15-03-2014 17:51
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Finançar millores en serveis bàsics del municipi. Aquest és un dels principals destins que tindrà la part del romanent de tresoreria de l’Ajuntament d’Olèrdola que es pot dedicar a inversions. Així ho ha avançat l’alcalde d’Olèrdola, Josep Tort, que anunciava que en les properes setmanes es convocarà un ple per a donar compte del romanent de l’exercici de 2013 i aprovar la modificació corresponent del pressupost d’aquest 2014 per incorporar el destí d’aquest romanent.
La nova reforma de l’administració local obliga a fer inversions “sostenibles”. Des de l’Ajuntament s’està procedint a la recerca de la normativa que concreti aquest criteri de sostenibilitat. Josep Tort anuncia que es preveuen realitzar millores en serveis bàsics, com el clavegueram o la urbanització d’una plaça pública a Sant Pere Molanta.
L’alcalde també ha recordat que amb el romanent es garantirà la part de finançament municipal que cal completar per a fer les obres finançades en els programes del PUOSC i Xarxa de Barcelona, com la connexió de Viladellops a la xarxa d’ATLL, la millora del clavegueram al carrer Wilson de Sant Pere Molanta, o el canvi de punts de llum a tot el terme municipal.
Josep Tort ha replicat les crítiques d’electoralista llençades per l’oposició i ha recordat que ha estat ara quan les altres administracions han aprovat els seus programes de subvencions per poder finançar inversions. L’alcalde preveia que el ple per a donar compte del romanent i aprovar la modificació del pressupost es convocaria per la darrera setmana del mes de març o bé per la primera del mes d’abril.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!