ELECCIONS MUNICIPALS 2015

ERC reforçarà el perfil d'esquerres i de transformació social en el nou projecte per Vilafranca

L’acte dels republicans serà el dimecres 10 a les 8 de la tarda a l’Auditori del Vinseum i serà presentat per la vilafranquina Nenén Rafecas

EIX. ERC reforçarà el perfil d’esquerres i de transformació social en el nou projecte per Vilafranca

EIX. ERC reforçarà el perfil d’esquerres i de transformació social en el nou projecte per Vilafranca

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La posada en marxa del projecte d’ERC Vilafranca de cara les eleccions del maig del 2015 potenciarà el discurs d’esquerres i de transformació social. Des d’ERC s’apunta que cal donar respostes als tres eixos polítics actuals: per una banda l’eix independència; l’eix esquerra-dreta; i l’eix regeneració democràtica. En aquest sentit els republicans apunten que es desenvoluparà un projecte que englobi tots aquests elements i que pugui donar resposta a les necessitats i demandes ciutadanes.

En relació a l’acte, que serà presentat per la Nenén Rafecas i que començarà a les vuit del vespre a l’Auditori del Vinseum, ERC hi convidarà representants de tots els partits polítics de la vila perquè apunten que l’objectiu és sumar amb tots aquells amb qui es comparteixin els objectius per Vilafranca. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local