La Defensora ens atendrà amb els paràmetres que s’ha fixat: Independència, proximitat, atenció personalitzada, ajuda al ciutadà, informació i responsabilitat social
La Defensora ha exposat les dades més rellevants de 2023: la majoria de les 23 queixes, un total de 6, fan referència als serveis d'espai públic, amb temes com el mal estat de les voreres, l'augment del soroll, la brutícia, i la inseguretat a la nit
El ple municipal va donar suport a la situació dels llogaters d'un bloc de Caixa Bank als que la propietat no vol renovar el contracte social o els proposa triplicar el preu
El ple també ha aprovat la renovació de Núria Plana com a Defensora de la Ciutadania i la cessió d'un terreny al Parc Sanitari Sant Joan de Déu per crear un servei d'atenció a la salut mental
Núria Plana ha presentat al ple la memòria del 2021: un total de 157 expedients, distribuïts en 134 consultes i 23 queixes, la majoria per sorolls a la via pública i deficiències en l'enllumenat públic i la neteja viària
Rafecas va demanar més agilitat i col.laboració de determinats serveis municipals per a que aquesta situació no es torni a repetir en els propers anys i va posar de manifest un cert cansament per la situació
La Defensora ha exposat les dificultats derivades d'un any marcat per la pandèmia de la Covid-19, que ha comportat també algunes queixes per part de la ciutadania
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.