L'oficina rep reclamacions de persones grans que han rebut visites inesperades de venedors de matalassos, aparells d’osmosi, descalcificadors i altres productes a uns preus sobrevalorats, que poden oscil·lar entre 2.000 i 4.000€
Coincidint amb la celebració del Dia Mundial dels Drets de les persones Consumidores, l’Oficina Municipal d’informació al Consumidor (OMIC) de Vilanova i la Geltrú estrena nova imatge
Pel que fa a les reclamacions de consum, a excepció de casos urgents, en la majoria de casos no serà possible la seva tramitació fins que acabi el període de confinament
Al llarg d’aquests 30 anys l’OMIC i l’OAC de l’Ajuntament de Vilafranca han atès al voltant de 110.000 demandes de ciutadans i ciutadanes relacionades amb temes de consum
Molts usuaris s'han quedat sense servei telefònic per la vaga dels tècnics que subcontracta Telefònica-Movistar per a la instal·lació i reparació de fibra, cable i ADSL
Molts usuaris s'han quedat sense servei telefònic per la vaga dels tècnics que subcontracta Telefònica-Movistar per a la instal·lació i reparació de fibra, cable i ADSL
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.