La cervesa, més a prop
No només s'expliquen contes als nens petits, sinó que tothom necessita escoltar una història perquè un anunci ens sacsegi les nostres emocions
- Alba Cortada |
- 13/7/2010 1:34:30
No només s'expliquen contes als nens petits, sinó que tothom necessita escoltar una història perquè un anunci ens sacsegi les nostres emocions
Tenir una opinió d'algú altre que hagi viscut una experiència ens dóna molta credibilitat. Tanta que aquesta opinió pot ser decisiva per enfrontar-nos a la nostra pròpia experiència o deixar-la córrer
"El encantador de perros" i "Malas pulgas" competeixen també en màrqueting
Tenen por a comunicar algunes empreses? Segurament. Però aquesta por només ha de ser-hi per superar-la, sinó ens estarem equivocant.
La novetat de Facebook és que tot t'ha d'agradar, només això. Ser fan ja és demanar massa.
Els recursos musicals dels spots són de gran ajuda per cridar l'atenció dels espectadors
La imatge que tenim d'un nom també és extrapolable a les xarxes socials i a Internet en general
Les mitges de noia abans que els mitjons de noi
A vegades, els pares i els fills sembla que no parlin el mateix idioma. Us sentiu identificats?
Moltes sigles envolten el món de la publicitat, quines són les actualment útils?
La proximitat és un terme que ha canviat gràcies a les xarxes socials
Podem trobar marques dissimulades, marques amagades, o directament no podem trobar la marca en un anunci. N'hi ha per tots els gustos!
Un nou nom treu el cap en el món del màrqueting. Molts us hi sentireu identificats, qui no s'hi senti, potser és un afortunat...
Té poder aquesta enciclopèdia? Potser més del que ens pensem...
Les marques que triomfen no és a causa de la casualitat. Un intens estudi del què volen transmetre per arribar a un cert públic és una tasca complexa. Amb això estarem creant la personalitat de marca.
Una campanya viral pot ser molt més efectiva del que ens pensem
Culte al cos a partir de les 10 de la nit. Inútil o profitós?
Direm adéu a aquest any amb un anunci d'Euskadi que s'emetrà a totes les televisions privades nacionals
L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.
Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.
Contacta amb nosaltresDona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local