Comunicació 2.0

El tweet de cap d'any

Qualsevol moment és bo per comunicar o per seguir comunicant. La primera enumeració forma part dels formats convencionals, els de sempre. Però a poc a poc també s'hi van afegint formats no tan convencionals

  • Núria Escalona |
  • 29/12/2013 11:54:58
Festes Nadalenques 2.0

Cap d'any: Balanç 2.0

És temps de fer balanç. Aviat posarem punt i final al 2013 per comenar a dibuixar el 2014. Fent memòria podriem escriure els millors i pitjors moments del nostres any

  • Núria Escalona |
  • 25/12/2013 15:06:55

Banc Sabadell és Sabadell

Encendre la televisió. Un espot de perfum rere un altre. Símptoma que s'acosten les festes de Nadal.

  • Núria Escalona |
  • 22/12/2013 20:58:53
Medi Ambient

De llúdrigues i comunicació

Per mitjà d'un joc educatiu vinculat al Club Súper3 que ajudava als infants en l'aprenentatge del reciclatge i en la cura del medi ambient, vaig saber que la llúdriga estava en gran perill d'extinció a Catalunya

  • Núria Escalona |
  • 9/10/2013 20:38:12
Doodle

15 anys de Google. Un Doodle

Per saber què és un Doodle ens hem de fixar en el logotip de Google. Si prestem atenció i entrem a la pàgina principal del cercador durant uns quants dies consecutius, veurem que algunes vegades el seu logo canvia

  • Núria Escalona |
  • 28/9/2013 11:35:16
Algorítmes a internet

D'algorítmes i cercadors

Què no ens enganyin! Els cercadors no ofereixen els mateixos resultats per a tothom

  • Núria Escalona |
  • 23/9/2013 20:17:23
Campanya publicitaria reciclatge

#envasonvas, el retorn?

"Encara que siguis de plàstiiiiic..." us sona, oi? És l'inici d'un jingle publicitari que sembla que retorna

  • Núria Escalona |
  • 8/9/2013 13:27:57
Festa Major Sitges

#FMSitgesABPS, igers!

Sant Bartomeu és a tocar i Sitges s'està preparant per retre homenatge al seu patró. La Festa Major és aquí!

  • Núria Escalona |
  • 19/8/2013 20:34:30
La privacitat a internet

'No sóc responsable del que penjo a la xarxa'

Un títol provocador, però que no és meu. Són part de les paraules que parafrasegen una reflexió en veu alta d'una de les protagonistes del reportatge 'Penjats@Internet' que es va emetre el passat diumenge a TV3. Unes paraules que ens han de fer reflexionar

  • Núria Escalona |
  • 25/6/2013 18:52:52
Concepte SoLoMo

De Facebook Ads al SoLoMo

L'ús dels mitjans socials es va estenent i va quallant a les empreses d'àmbit local

  • Núria Escalona |
  • 11/6/2013 20:05:22
Comunicació global

TIC TAC, el llançament

Si aquests dies heu estat veient la televisió en algun moment, potser heu caigut en la temptació d'enganxar-vos a la cantarella rítmica de l'últim espot dels xiclets TIC TAC

  • Núria Escalona |
  • 23/5/2013 22:30:14
Comunicació 2.0 al Vaticà

Habemus Papam 2.0

Benet XVI, més enllà de ser el segon Papa que deixa el càrrec abans de morir i molts altres fets, passarà a la història per ser el primer Papa amb Twitter.

  • Núria Escalona |
  • 16/3/2013 9:08:43
Carnaval de Sitges 2.0

Set dies de disbauxa per quaranta de penitència

Posem punt i final a una de les setmanes més esperades de l'any per aquells que gaudeixen al màxim el Carnaval. És el cas d'una gran majoria de sitgetans.

  • Núria Escalona |
  • 13/2/2013 23:48:55
La publicitat en temps de crisis

Els anuncis de la crisi

Recorden quan els diumenges La Vanguardia era un diari gruixut? Un diari amb un gran nombre de gràfiques publicitàries de plana sencera a tot color.

  • Núria Escalona |
  • 22/1/2013 13:35:01
Cartell Carnaval Reus

Pit i cuixa són notícia a Reus

Sí, una pitrera! Una imponent pitrera que aquest 2013 representarà el Carnaval de Reus.

  • Núria Escalona |
  • 15/1/2013 20:06:29
Ajuntaments 2.0

Ajuntaments 2.0: Sitges

Les xarxes socials digitals d'una institució pública no poden ser el rebot del flux informatiu que genera un departament de comunicació, sinó que han d'anar més enllà per tal de poder donar un valor afegit al ciutadà"

  • Núria Escalona |
  • 16/12/2012 10:12:35
Banc d'Aliments

Facebook App del Gran Recapte

Tot just fa un any la Fundació Banc dels Aliments donava el tret de sortida a la seva tasca a través de les xarxes socials digitals. Però, no només això, sinó que feia llançament d'un emotiu espot com a crida de voluntaris per al Gran Recapte de 2011. L'espot, que recomano molt veure'l, tenia per lema “Ho donem tot”.

  • Núria Escalona |
  • 4/12/2012 21:42:17
Comunicació

Glocal: globals i locals

"Qui no s'arrisca, no pisca", diem en català. En l'actual context socio-econòmic trobaríem mil excuses per no fer-ho. Per no arriscar. Però he tingut l'oportunitat de topar-me un equip que ha deixat de banda mil i una possibles excuses, i ha decidit arriscar.

  • Núria Escalona |
  • 23/11/2012 8:58:58



Màrqueting de continguts

L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.

Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.

Contacta amb nosaltres

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local