El túnel de la por
La vida dels joves no és una alegre successió d’experiències collonudes al paradís del neoliberalisme
- Jordi Larregola |
- 20/12/2022 17:25:26
La vida dels joves no és una alegre successió d’experiències collonudes al paradís del neoliberalisme
Potser, a més de veure el client que ens deixa, hauríem de mirar el producte amb uns ulls diferents, analitzant-lo des del punt de vista de l’usuari
Crear una xarxa d’instituts excel·lents no és una inversió en educació, és la prova manifesta que no es vol invertir recursos en educació
Ningú és responsable de res, tot és formació, tot és per a un futur, tot és mirar-nos el món des del nostre sofà i esperar a veure qui és el guapo que ho soluciona
Què hi ha més segregador que una escola que no ensenya tot el que podria? Què pot dividir més una societat?
El somriure de qui no pot parlar gaire clar. O potser no vol fer-ho, que les direccions són molt susceptibles amb els pensaments crítics quan no coincideixen amb el seu
Es veu que hi ha gent, que no fa gaire soroll i no protesta ni alça la veu, que entén l’escola com un espai d’aprenentatge
L’educador, en principi, acompanya l’alumne fins a alguna realitat mental que no posseeix, i després una altra, una altra…
Com totes les seves successores, la llei serà el producte de l’optimisme desmesurat que dona la cervesa beguda en grup
El cafè és el petroli de l’educació escolar, la sang del sistema
Qualsevol insignificància passada per una app ens sembla molt millor que la vetusta ancianitat dels llibres
L’esperit crític, no obstant, arriba fins on els coneixements i la cultura de l’època permeten, ni una passa més enllà
Tenia raó o només buscava situar-se en el centre de totes les mirades? Portem dos-cents cinquanta anys darrera d’un influencer?
Seleccionar els continguts que oferirem als alumnes s’anomena fixar el currículum. Són els sabers que cada societat considera valuosos i que, per tant, vol transmetre
Dos mil anys després, tots els nois i noies de la seva edat saben llegir i escriure
L’escola convida al debat, a pensar, a ser més lliures
L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.
Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.
Contacta amb nosaltresDona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local